خدمات سانترال

خدمات سانترال

خدمات سانترال

خدمات سانترال

خدمات سانترال شرکت ما در انواع سانترال های پر ظرفیت و کم ظرفیت و همچنین تعویض کارت های ارتقاء و دیجیتال، ارائه می شود. زیرا امروزه شما دیگر می توانید از کارایی و سهولت استفاده از پیام های صوتی بدون افزودن سیستم پست صوتی جداگانه لذت ببرید. خدمات سانترال ما تضمین می کند که هرگز تماس یا پیام مهم مشتری یا همکار را از دست نخواهید داد و صندوق پستی خود را با ضبط پیام های تبریک خود در زمانی که نمی توانید به تلفن خود پاسخ دهید پخش می شود، سفارشی کنید.

ما با ارائه خدمات سانترال به تماس‌ گیرندگان شما این امکان را می دهیم که پیام‌ های خود را مستقیماً در صندوق پستی شخصی شما ضبط کنند. همچنین به شما این امکان را می دهیم که اطلاعات خصوصی را بدون تکیه بر یادداشت‌ها و دست‌نویس دریافت کنید. مراکز تماس و گروه های کاری می توانند از ناحیه پیام مشترک برای ضبط پیام های تماس گیرنده استفاده کنند که می تواند بعداً توسط اپراتور پخش شود. برای نیازهای پیشرفته‌تر خدمات سانترال صوتی، یک سیستم پردازش صوتی پاناسونیک انعطاف ‌پذیری و کنترل حرفه‌ای‌ تری را به شما می‌ دهد.

در هنگام استفاده از خدمات سانترال یک کارت پیام صوتی اختیاری مورد نیاز است که نمایش شناسه تماس گیرنده در SLT و APT را انجام می دهد که تشخیص تماس گیرنده و مدیریت تماس بهتر را منجر می شود. این سیستم خدمات سانترال ما با شناسه تماس گیرنده سازگار است، که به کاربر اجازه می دهد اطلاعات تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش تلفن های تک خطی که از نمایشگر شناسه تماس گیرنده و تلفن های اختصاصی آنالوگ پشتیبانی می کند، ببیند. برای دسترسی به گزارش شناسه تماس گیرنده و برای 20 تماس اخیر خدمات سانترال می توان از تلفن های نمایشی اختصاصی استفاده کرد که این سیستم دارای 300 گزارش مشترک است و تماس‌های ورودی ثبت شده را می‌توان به راحتی بازخوانی کرد.

خدمات سانترال ما یک روش مقرون به صرفه و محبوب برای ارسال پیامک بین تلفن ثابت و تلفن همراه است و شما می توانید سیستم را طوری سفارشی کنید که به فرستندگان پیام اس ام اس اجازه دهد پیام های خود را مستقیماً به یک کاربر خاص آدرس دهی کنند و اطمینان حاصل شود که پیام های آنها به سرعت و به صورت خصوصی توسط کاربر مورد نظر دریافت می شود. خدمات سانترال را به عنوان یک شبکه تلفن داخلی یک کسب و کار یا نهاد دیگر در نظر بگیرید. زیرا کاربران خدمات سانترال ما می توانند از طریق خطوط داخلی از طریق تلفن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و همچنین تماس های خارجی برقرار و دریافت کنند. سیستم خدمات سانترال معمولاً ویژگی‌های تلفن تجاری مانند انتقال تماس، انتقال تماس، صف تماس، خدمتکار خودکار، پست صوتی و غیره را ارائه می ‌دهد و یا از طریق خطوط تلفن آنالوگ یا دیجیتال کار می کنند. همچنین سانترال وارد شده به کسب و کار شما می تواند به چندین خط تقسیم شود و به شما امکان می دهد از تلفن های بیشتری پشتیبانی کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط